ʻO SiriusX-ka huakaʻi hele mua a me ka pūnaewele paʻa pūnaewele

 e pili ana iā mākou


ʻO SiriusX ka paepae blockchain-hoʻokumu mua e hoʻohui i nā māla booming ʻelua o ka huakaʻi a me ka pāpili kaiaulu.  Mai nā hōkele i nā mokulele, mai nā moku holoholo i nā hanana a me nā hana, ʻaʻohe mea e loaʻa i ka poʻe huakaʻi huakaʻi.  Hāʻawi ka pūnaewele ʻo SiriusX i hoʻohui ʻia i nā mea hoʻohana i ka manawa kūpono e hui me ka poʻe manaʻo like, kaʻana like i nā ʻike huakaʻi a loaʻa nā makana i ke ʻano o nā hōʻailona SiriusX.  Hiki ke hoʻohana ʻia kēia mau mea āpau i kēlā me kēia manawa, ma nā wahi āpau ma o ke kāleka uku SiriusX-mahalo i ka hoʻohana ʻana o ka ʻenehana blockchain, he manawa kūpono a me ka wā wāwahi moʻolelo!

ʻO ka huakaʻi ke aloha maopopo a kūlohelohe hoʻi o ka hapanui o nā lālā o ke kanaka, a no nā kumu maopopo ʻole, ʻo ka mākaʻikaʻi kekahi o nā ʻoihana āpau a me nā ʻoihana waiwai i ka honua.


 Huakaʻi a me ka mākaʻikaʻi: ke kaulahao nunui honua Aohe kanalua e ulu mau ana ka ʻoihana hoʻokipa i kēia mau lā.  Wahi a nā helu helu, ua hoʻonui ka nui o nā mākaʻikaʻi honua mai 528 miliona i 2005 (2005) i 1.19 biliona ma 2015.  Ua manaʻo ʻia e 2030, e hōʻea ka helu o nā mākaʻikaʻi honua i kahi o 1.8 biliona.  Hiki iā mākou ke hoʻopau palekana ʻo ka ʻoihana hoʻokipa ka nui o ka hiki ke ʻimi a hauʻoli.  Inā hiki iā mākou ke hoʻohana i kahi ʻōnaehana hoʻonohonoho hoʻonohonoho a maopopo e hoʻopili i ka hiki nui o ka ʻoihana hoʻokipa, hiki iā mākou ke hoʻopau i kēia hoʻohui ʻana e lawe maoli mai i kahi o nā pono i nā mea kūʻai aku a me nā ʻoihana huakaʻi.  ʻO ka paukū SiriusX kahi papahana i hoʻokaʻawale ʻia no ka ʻike huakaʻi, ka hiki i ka ʻoihana a me ka hoʻopili ʻana i ka nohona, akā kākoʻo ʻia e blockchain.  Inā he pilikia me kēia pilikua ʻoihana honua, manaʻoʻiʻo wau aia pū kekahi he antimatter.  Pēlā nō, inā loaʻa i kahi ʻoihana mākaʻikaʻi kahi hiki, a laila kekahi mau aka.  ʻO kekahi o kēia mau pilikia ka ʻole o ka transparency, nā pilikia pili kālā, ka hoʻonohonoho pono ʻana ma waena o nā mea lawelawe, a me nā manaʻo o nā mea kūʻai aku, nā mea e hoʻi hou nei i ka ʻoihana hoʻokipa.  ʻO ka hiʻohiʻona o ke kau waena kahi hoʻouka pono ʻole i ka ʻoihana huakaʻi no nā mea hoʻohana, kahi e hoʻonui ai i ka uku keu o ka hoʻolālā huakaʻi.  Pehea e hoʻomaikaʻi ai i ka paepae SiriusX Decentralization a me ka hoʻopili blockchain hiki ke hoʻoponopono i nā pilikia hou aʻe ma o ka transparency, nā hoa kamaʻilio hoa (P2P), a me ka hoʻopau ʻana o nā mea waena.  Hāʻawi ka paepae SiriusX i nā huakaʻi me nā pōmaikaʻi maikaʻi ʻole, e hiki ai iā lākou ke hoʻokō i ke kumu kūʻai holoʻokoʻa, ka maopopo, maʻalahi, hiki i nā hoa kamaʻilio (P2P) kamaʻilio, a hoʻopau i nā mea waena.  E nānā i nā pono o SiriusX: Manaʻo ʻia e hoʻohui ʻia ka paepae SiriusX me kahi kaiaolaola huakaʻi ʻoiaʻiʻo he pūnaewele hoʻohana nui.  ʻO nā mea netizens ka pahuhopu nui ("hānau ʻia mai 1995 a 2010, ʻo ka mea mua loa ma 2019, a i kēia manawa he 24 mau makahiki"), makemake lākou i nā hoʻolālā huakaʻi pūnaewele a me nā hana pūnaewele.  E ulu wikiwiki ka pūnaewele ʻo SiriusX, a ʻo ka transparency o ka ʻōnaehana e kōkua iā lākou e hoʻonohonoho i ka huakaʻi me ka maikaʻi.



 Hōʻike ʻoihana ʻoi aku ka maikaʻi Ma waho aʻe o ka ʻāpana mākeke B2C, e hana ka pae SiriusX ma ke ʻano he mea kōkua ʻo B2B.  ʻO kekahi o kēia keu ka hiki i nā hui ʻoihana.  ʻO nā ʻoihana lawelawe e pili ana i ka huakaʻi he bureaus mākaʻikaʻi kūloko, nā ʻoihana huakaʻi, nā ʻoihana hoʻokele a me nā kaʻa hoʻolimalima kaʻa, nā mea hoʻolako ʻinikua, etc.  

ʻO nā ʻoihana e hāʻawi i nā lawelawe aʻe (e like me ka hoʻāpana hōkele, nā tikika lewa, nā kaʻa pahi a me nā kaʻaahi, a me nā mea ʻē aʻe) hiki ke hele aku hoʻi ma aneʻi.  

Maikaʻi māke kūʻai Hāʻawi ka paehana SiriusX i kahi maʻalahi e wehewehe i ka manaʻo a he nui nā mea hoʻohana.  

Hāʻawi ʻo SiriusX i nā mea maikaʻi i hiki i nā mea āpau ke hoʻohana.  No laila, he nui ke kūʻai aku ʻana o ka paepae, no laila e kūleʻa ia.  

Hoʻohui pāpili kaiaulu Hāʻawi ka paepae i nā hiʻohiʻona kamaʻilio maikaʻi o ka mea hoʻohana.  

No laila, hiki i nā mea hoʻohana o ka paepae ke kaʻana like i ko lākou ʻike huakaʻi maoli a hiki ke loiloi a loiloi i nā mea lawelawe.  

Ma muli o ka palekana o ka poloka, ʻaʻole hiki ke hoʻololi i kēia mau manaʻo āpau, kahi e kōkua ai i ka poʻe hoʻohana e hoʻomaopopo maoli i kā lākou papa huakaʻi a me nā koho ʻoihana lawelawe.  

ʻO ka mikiona papahana E hoʻokumu i kahi hōʻailona ma ka mākeke crypto a hana ma ke ʻano he mea lawelawe huakaʻi kaulana a kaulana honua.  

E lilo ʻo Vision SiriusX i paepae nui a nui wale o ka honua. Ma o ka hoʻohana ʻana i nā ʻaelike akamai, e hoʻopili ʻia a hoʻopili ʻia ka ʻoihana leʻaleʻa ʻoi loa a kaulana hoʻi i ka blockchain me kāna pūnaewele nui a pilikino.  

Paepae huakaʻi hele Decentralized ʻO ka uku hōʻemi hope loa no kā mākou mea hoʻohana!  E hoʻohana iā SiriusX e hoʻonohonoho i kāu hoʻomaha moemoeā!  E ʻimi no nā hale liʻiliʻi loa o ka honua, nā hale, nā hōkele, nā mokulele, nā huakaʻi moku, nā hoʻolimalima kaʻa a me nā likiki hanana!  Kauoha maluhia me ka uku ʻole ʻana i nā uku kālepa cryptocurrency kiʻekiʻe, a hiki iā ʻoe ke uku pū me ke kālā fiat.  

Paepae pūnaewele Decentralized nohona pūnaewele hui pū ʻia-hoʻolauna pūnaewele a me nā ʻike ʻike i loko o hoʻokahi. 

Hōʻike i kāu ʻikepili pilikino i kou makemake!  E hōʻike i nā kiʻi, nā moʻolelo a me nā ʻike no ke kaiāulu o SiriusX!  Inā koho ʻia ʻoe e ke kaiāulu, hiki iā ʻoe ke loaʻa nā hōʻailona SiriusX i kāu hōʻike huakaʻi!  Kāleka 

SiriusX

Anonymous, kālepa wikiwiki!  Pale ʻia e ka code PIN a me ka ʻeke SiriusX!  ʻOi aku ka maʻalahi ma mua o ke kipa ʻana ma ka panakō!  Hiki iā ʻoe ke hoʻohana i hoʻokahi kālā (SRX) e uku ma ka honua a puni.  

Ka inoa o ka hōʻailona Token: SiriusX Subtitles / Symbols: SRX Huina Huina: 100,000,000 

SRX Decimals: 8 Contract Address: 0x32f3b8a00b6912d0314be212fe9538b7b9430c12 ICO 

(Initial Token Offering): 82% 

(Kūʻai lehulehu) 

Pūʻulu: 10% kūʻai 

mua: 5% 

uku:  1% Airdrop: 1% 

Kūkākūkā: 1% 

Alanui Alanui Me ke kōkua o kā mākou hui, nā mea kōkua a me nā mea hoʻopukapuka, ʻo kēia nā milestones a mākou e manaʻo ai e hoʻokō.


ʻO Patrick Scheiter: ʻO Co-hoʻokumu a me COO 

Peter Metzler: ʻO Co-hoʻokumu a ʻo CFO Daniel 

Kirchgesner: ʻenekinia Polokalamu a me CTO ʻO Philipp 

Salanta: Mea Hoʻolālā ʻOihana Sebastian Pinca:  Mea hoʻomohala Blockchain Selina Grigat: Luna Hoʻokele ʻo 

Faraz Moeini: Hoʻolālā UI / UX ʻo 

Jonas Scherrer: Luna Kaiāulu No nā kikoʻī hou aku, e ʻoluʻolu e ʻike i ka loulou ma lalo: 

Pūnaewele: http://siriusxico.com 

Pūnaewele: https://bitcointalk.org/index.php?topic=5194100.0 

Whitepaper: https://siriusxico.com/download/SiriusX-Whitepaper.pdf 

Telegram (Hoʻolaha): https://t.me/siriusx 

Telegram (Community): https://t.me/SiriusXCommunity 

Twitter: https://twitter.com/SiriusXToken 

Facebook: https://www.facebook.com/SiriusXFinTech/ 

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/siriusx-fintech/ 

Reddit: https://www.reddit.com/user/SiriusXToken 

Medium: https://Medium.com/@siriusfintech 

Instagram: https://www.instagram.com/siriusxofficial/ 

GitHub: https://github.com/SiriusX-Token

____________________

Josep1928

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2795477;sa=summary





Tidak ada komentar:

Posting Komentar

TheWeb3Project : Evolution a new Decentralized ecosystem based on Blockchain Technology

  Hello Everyone, The Web 3.0 it's an new Innovation that is evolved from the Web 1.0 & 2.0, It's refer to semantic the web conc...